domenica 26 giugno 2011

una cantone











Una cantone

Cantos poetas  in rimas prim’ e a mie
ant chilcadu de adornare a tie,
de lizos fines intessidos de seda
chi a los contare sun pius de milli meda.
'Olos de rundine,  criaduras rie rie
in armonia ‘e ballu o  su chi  siet,
isco chi nudda de totu su chi  peda
no mi dan nudda  finas chi eo zeda.
E como tando chena li narrer: chie?
eo  la canto, neunu mi l’impedat.

Una cantone chilco ‘e cumbinare
impito olos bennidos dae mare,
dae cussos lidos a limites de terra
bennidu b’at puzones  in disterra.
M’ an insinzadu comente cominzare
custa  nuvella in rimas oldinare,
chena su sinu in conca chi si serra
chilco e ponner paghe a mancu ‘e gherra.
Giumpo  sa traja  e in su meu brincare
una palumba isetat chi l’imperra.

Galanos sun sos montes e sos rios
bidos dae altu chin sos ojos mios,
mi  paren postos in d’una pintura
dae Giotto e Raffaello in s’ermosura.
Lughe mi das pius de chent’ istios
muntenes sos affettos sempre ios.

  
Una canzone

Quanti poeti , in rima, prima di me
hanno cercato di adornarti,
di intesserti  in delicati pizzi di seta,
a contarli sono molti più di mille.
Voli di rondini, bambini che ridono
ballando in armonia ed altro.
So che niente di ciò che ho chiesto,
mi sarà dato finché non cederò.
Adesso, quindi, senza chieder niente,
io  canto, e che nessuno lo impedisca.

Una canzone cerco di comporre,
usando voli venuti dal mare,
da quei lidi ai limiti della terra
son arrivati uccelli  in esilio.
Mi hanno insegnato come iniziare
questa novella da comporre in rima,
senza la ragione racchiusa nella mente
cerco la pace ed allontano le guerre.
Vado oltre  la siepe e con un salto
salgo sulle ali di una colomba.

Meravigliosi i monti ed i fiumi
visti dall’alto con i miei occhi,
mi sembrano dipinti in un quadro
d’estasi di Giotto o Raffaello.
Luce mi dai più di cento estati,
mantieni gli affetti sempre vivi .





Nessun commento:

Posta un commento