lunedì 27 giugno 2011

CANTONE













Cantone

Sas notas  pro nos poder ispantare
Atena in s’Olimpo at generadu,
ponzende tot’ in manu a su criadu
a modu de las poder impitare.
 A orijas fines musica at  donadu
a mie at dadu in fide su rimare,
chissà ghi s’at finas  ammentare
de su  disizu chi no m’at  dadu.
e puru bi  l’aio preguntadu
s’ in poesia podio cantare.

Su cantu dae sempre apo chilcadu
de 'ucca no mi essit  armonia,
pro cussu a Minerva li pedia
su verbu, e dae cue ap’ imbizadu.
Como una cantone, in cumpanzia
poto cumponner,  de issa unu ladu,
pro cumpletare su  giru de dadu
chilco sonos e boghe chi bi sia.
Tres elementos impare in armonia
bogan a pizu s’incantu  ch’apo nadu.
  
Canzone

Le note per  meravigliarci
Atena ha generato nell’Olimpo,
mettendole in mano al creato
al fine di potersene avvalere.
La musica  donava ad orecchi fini
a me ha dato in fiducia la rima,
chissà se si ricorda
il mio desiderio ancora incompiuto.
Ricordo bene di avergli chiesto
Il dono del canto.

Da sempre ho cercato di cantare
ma dalla bocca non mi esce armonia,
perciò a Minerva gli chiesi
il verbo  e da lì ho iniziato.
Ora di una canzone, in compagnia
posso comporre, la prima parte,
per completare il giro del dado
cerco la musica e la voce.
Tre elementi messi insieme in armonia
formano l’incantesimo che ho detto.








Nessun commento:

Posta un commento