venerdì 30 settembre 2011

su tratu 'e s'anima


Su tratu ‘e s’anima

Cando coglio paraulas de' su ‘entu
e las isterro in dulche poesia,
no iscriet sa conca, ma sa lebia anima mia
chi apo a coro tentu.
Sunu mamentos chi no b’at maja
che curro chin sa mente a Gennargentu,
no isco in cale modu ne s’ammentu,
fat’ istat chi cue subra mi peldia.
M’ aparin sos calancos chi Larentu
nde faghet arte chin sa fotografia,
ischit leare dae sa mente mia
comente sos segretos de aposentu.

Impare cussos verbos de altura
cosimus in d’una beste ‘e pannu,
sas bellas cosas chi dae ocannu
amus a fagher chin massima cura.
A totu las donamus chen’ ingannu
a sola moda 'e giusta gosura,
impare a zente de bon’ hermosura
intramus pro cumbatere s’afannu.
Diai fatas a bona saura
sas ideas no faghen mai dannu,
comente sempre in di' e cabuannu
auguramus bona congiuntura.

Bellos amigos apo connotu a beru
in custa balla ‘e iscatula sezida,
ido chi zente meda c’at sedida
de poesia , chi mi leat a seru.
M’ammento chi sa prima ch’ap’ estida
fit in ojos de piantu  pro interu,
ma ite bella!! e lu naro sinzeru
est sa perla pius prejada 'essida.
Dae cando in sa conca pro imperu
apo chilcadu de biver chida-chida,
sa vana gloria s'iscura l’apo ochida
in su ritratu e m’abbaido su veru.

Bido s’astore chi 'olat pasende
alas a chelu paren a mancu ‘e pesu,
poi che raju a punta fica istesu
s’imbelghet che su ‘entu sulende.
Gai s’animu meu ben’ intesu
in paghe e in disizos pasculende,
a bias in fatu ‘e s’ ae ch’ est bolende
si puntat serpe e la leat a pesu.
Est de s’animu bonu in cuntrapesu
cando dimonios male sun fatende,
isse in difesa ‘e giustu ch’ est falende,
pro su sulenu o nessi pro su mesu.
Forzis una zitade so chilchende
chi no esistit ...si no in coro ‘e Jesù
ma mi cossolo de su chi apo apresu
chi bene est bene... e isse so cantende.!!
Il tratto dell’anima

Quando raccolgo le parole dal vento
Le distendo in dolce poesia,
non scrive la testa ma la mia
anima leggera, che ho legata al cuore.
Sono momenti ove non c’è magia
Corro con la mente sul Gennargentu,
non so come ne lo ricordo,
fatto sta che li su mi sono perso.
Mi appaiono le doline che Lorenzo
Ne fa arte con la fotografia,
sa prendere dalla mente mia
come i segreti delle lenzuola.

Insieme quel verbo d’altura
Cuciamo in un vestito di panno,
le belle cose che da quest’ anno
faremo con la massima cura.
A tutti le doneremo senza inganni
Al solo scopo di un giusto piacere,
insieme a persone di buon sentimento
andremo per combattere gli affanni.
Così fatte, di buon gusto
Le idee non fanno alcun male,
come sempre il giorno di capodanno
augureremo una buona congiuntura.

Belli amici ho conosciuto davvero
In questa scatola davanti a me seduta
Vedo che c’è molta gente assetata
Di poesia, che mi segue all’ odore.
Ricordo che la prima che ho vestito
Aveva gli occhi intrisa di lacrime,
me che bella!! Lo dico sinceramente
e la perla più preziosa che mi sia riuscita.
Da quando mi sono imposto nella testa
Ho cercato di vivere di giorno in giorno 
La vana gloria, poverina, ho ammazzato
Nel suo ritratto e guardo l’originale.

Vedo l’astore che vola veleggiando
Ali al cielo sembrano senza peso
Dopo come un fulmine a testa in giù
Scompare come il vento che soffia.
Così la mia anima, ben inteso,
In pace e desiderosa del pascolo
Alle volte volando con l’astore
Si punta una serpe e la prende di peso.
È il contrappeso dell’animo buono,
quando il diavolo sta facendo del male,
lui in difesa del giusto scende,
per sollievo o almeno per alleviare il male.
Forse sto cercando una città,
che non esiste se non nel cuore di Cristo,
ma mi consolo di ciò che ho capito:
il bene è bene.. ed a lui sto inneggiando.

1 commento: