domenica 25 marzo 2012

Cando mi mancat...











Cando mi mancat..

Ite bi chilco in cuss’ ou ‘e Pasca?
si no s’avveru   de  s’ amina mia,
sempre presente dae sa pizzinnia
m’at tentu  cumpanzia e mente lasca.
Cando  mi paret aculzu a bia – ia
pesso  de l’ aer  cuadu intr’ e sa tasca,
nd’ intendo sa presenzia e sa basca
finzas in logu desertu  chin s’eddia.

Fat’ istat chi abbias  no bi pesso,
in chilca de ateru  ist’ apitu,
lughes  majalzas  d’amore carente.

Est tando ch’ in sa chilca no resesso,
finas  in die calda sento fritu
cando  custu penseri no est presente.

1 commento:

  1. Paola Black ‎---
    Ite dulze favella
    giar' e cristallina
    che lentore carignat sos cavànos;
    chin custa boghe bella,
    musìca subrafina
    si biet già chi s'arte l'at in manos.
    prenda de poesia
    dechid' 'e armonia
    ch'ispantat sa natur' e cristianos...
    ...mi sed' e mi la miro,
    m'ammud' e m'imbelesco chi respiro...
    13 minuti fa · Non mi piace più · 1
    Lussorio Cambiganu Ì-ì-ì-ì-ì-
    Cantu se brava tue
    Ispantu a ti mirare
    Tantu sos ojos brillan chei su coro
    Cando ti sezis cue
    Che dea de altare
    Paret chi cantes in lizos de oro
    Ite bella pariglia
    Sonat che ischiglia
    Cando ponimus a s’arte decoro
    Sa sinfonia est bella
    Cando d’ispiru s’azendet s’istella

    RispondiElimina