sabato 12 maggio 2012

criadura












criadura

Abbarrat un’ isteddu  al’ azesu
cando su sole faghet  s’acerada,
e-i  sa luna si ch’ est già cuada
a  segus  de sa note  ch’ est atesu.
Lughet in  ojos  mios  sa  mirada
cando  in firmamentu  est in mesu,
ammisci ‘e tantos astros luminosos
est   issa chi  mi leat sos ojos.

Issa  de s’ universu est s’istella
chi  faghet  sas piantas fiorire,
sa criadura la faghet drommire
e rendet  onzi  cosa pius bella.
Una cosa de te chelzo ischire:
Proite  mi faghes   sentinella?
Cando mi sento solu  bi ses tue
e  semper   fatu  ti gito  totue.

Sa criadura ti chilcat e ti giamat
pro poder  chin tegus  ricamare
unu mundu galanu de  amare
chin totu cussa lughe chi ti brillat.
Comente tie niune ischit pintare
su bon’ isetu chi onzunu  bramat,
tue  in me  ses  pizinnu minore
ses cussa criadura , ses s’ amore.

1 commento:

  1. Fanciullo

    Rimane una stella accesa
    Quando sorge il sole
    E la luna si è già nascosta
    Allontanandosi appresso alla notte
    Risplende lo sguardo nei miei occhi
    Quando è in mezzo al firmamento
    In mezzo a tanti astri luminosi
    È lei che mi prende lo sguardo

    Essa è la stella dell’ universo
    Che fa fiorire le piante
    Fa addormentare il fanciullo
    E rende bella ogni cosa
    Di te voglio sapere una cosa:
    “perché mi fai da sentinella?”
    Quando mi sento solo ci sei tu
    Sei sempre al mio seguito dappertutto .

    La creatura ti cerca e ti chiama
    Per poter con te ricamare
    Un mondo bello da amare
    Con tutta la luce che emani
    Come te, nessuno sa dipingere
    Le speranze che ognuno agogna
    Sei tu in me il piccolo fanciullo
    Sei quella creatura, sei l’amore.

    RispondiElimina