sabato 3 dicembre 2011

a primu 'olu...


A primu ‘olu..

Custu manzanu  eo ap’ intesu
paraulas chi si fin cumponzende,
comente puddighinu naschende
l’ap’ idu  fora  ‘e  s’ou a mesu.
Isse  sa buccia fit biculende
ma alu  intro totu che fit presu,
isetaiat de fagher su logu
pro nd’ essire a  brincu in primu ‘olu.
Sun  cussos verbos chi  cheren  intrare
leende  fua  in zeltos mamentos,
cando moven  fungutos sentimentos
ma no b’at modu ‘e poder  frimmare.
Como chi peldid’ apo sos ammentos
mi  restat  solu  de los copiare,
tando comente como, fio solu
iscultende  cantig’ e rusignolu.
At unu tratu  eccolla  sa muina
chi  m’aberit   cuss’arcan’ intragna,
chi dae sempre  chena chi mi nde lagna
mi punghet  sa mente che ispina.
Apalfida si m’est in sa campagna
cussa cumpanza de anim’ ighina,
mi  cantat una dulche melodia:
“ sa menzus est.. sa chi mai iscriia “”


1 commento:

  1. Al primo volo

    Stamattina ho sentito
    Parole che si componevano,
    come un pulcino che nasceva
    l’ho visto fuori dall’ uovo per metà.
    Lui beccava la buccia
    Ma ancora era legato dentro,
    aspettava di aprirsi il varco
    per uscire con un salto per..il primo volo.
    Son quei verbi che voglion entrare
    Fuggendo certi momenti,
    quando smuovono profondi sentimenti
    ma non c’è modo di prenderli.
    Ora che ho perso il ricordo
    Non mi resta che copiarli,
    allora, come adesso, ero solo
    ascoltando il canto dell’ usignolo.
    Ad un tratto, eccola!! La moina
    Che mi entra nelle viscere
    E da sempre senza che mi lamenti
    Mi punge la mente come una spina.
    È apparsa nella campagna
    Quella compagna vicina d’animo
    Mi canta una dolce melodia:
    “la più bella è… quella che mai hai scritto”

    RispondiElimina