giovedì 20 settembre 2012

s' affetu ..














S’ affetu…

Pro cantu  poto esser ispiradu
No isco comente ti cantare
Sa vista tue m’asa incantadu
Frimmende  ojos mios a ti mirare
Dae  sa conca a coro ch’ est faladu
Su piaghere de ti  cherrer pintare
In versos   chi sa  bella poesia
Ti  dat  menzus de sa mente mia.

Disizos tuos tian esser sos mios
Comente su chi bides e chi bramas
Curren in su sentidu che sos rios
Chi  trazan  totu su chi tue amas
sa vena  ses ch’ alimentat  brios
Chi renden sas personas pius umanas
Dende a sa vida  gosu e allegria
Totue s’abberin  chin tegus  sas  bias.

Si   dare  unu  pagu  mi nde  tias
De  su lugore chi t’azendet  sa mente
Ti  tio chilcare totue.. ue  che sias
Pro  t’aer  aculz’ a mie sempre presente
 tand' est chi coglio eo sas rimas mias
Pro las poder  mudar’ in s’ambiente.
Sos verbos pius bellos  t’ ap’ a dare
Impare a  tantu affetu  de t’ istare.

1 commento:

  1. L’ affetto…
    Per quanto possa essere ispirato
    Non saprei come decantarti
    La tua visione mi ha incantato
    Fissando lo sguardo nell’ osservarti
    Dalla testa al cuore è sceso
    Il piacere di volerti dipingere
    In versi che la bella poesia
    Ti può donare più della mia mente

    I tuoi desideri sono i miei
    Come ciò che vedi e brami
    Corrono nei sentimenti come nei fiumi
    Che trascinano tutto ciò che mai
    Sei tu la fonte che alimenta i brii
    Che rendono le persone più umane
    Dando alla vita gioia e allegria
    Ovunque si aprono le vie davanti a te

    Se me ne dessi almeno un po’
    Del bagliore che ti accende la mente
    Ti cercherei sempre.. ovunque tu sia
    Per averti accanto … sempre presente
    È allora che raccolgo le mie rime
    Per poterle vestire nell’ ambiente
    Le parole più belle ti direi
    Insieme a tanto affetto da donarti.

    RispondiElimina