sabato 6 ottobre 2012

sa tupa..


















Sa tupa.

Imbelta s’ est  sa cumpanza mia
no isco pius ‘ue l’agatare,
la so chilchende  in donzi logu e bia
ma paret chi si chelfat  cuare.
M’ at lassadu   in mare a mesania
a solu ..chena  punt’ e la mirare,
mi paret  onz’ intantu  de l’ aer bida
pustis  che s’ umbra  leat sa dipartida.

Mi  naran chi forzis est  drommida
sut’ e  sa tupa  chi leat sa vista,
difatis  s’ ultim’ olta chi l’ ap’ ida
a cue fit dereta .. curva e trista.
L’  apo pessadu ,  cussa fit s’ ischida
comente unu  colpu  ’e pibirista,
un’ attimu  mi so resu cumbintu
d’ aer su mundu in punzu  e isse bintu..

Como chi sa chintolza ap’ istrintu
ap’ a  bessire torr’ a la chilcare,
la sento  folte istringhende su  chintu
paret apit’ a mie pro la giamare.
Mi  fato toeleta e bene lintu
aculzio a cussa  tupa  a  l’ agatare,
luego  narat:  “chelzo restare sola”
e dae  sa  vista mia  si che ‘olat.

Est  sa gioventura  chi che colat
die chin die , sos annos sun passende,
 su passadu sa vida mi consolat
pro como   e pro tempus benzende.
Sa rosa,  in su giardinu e sa viola
eo canto  si su coro m’ est ballende,
de giovanu muntenzo fantasia
sa tupa  brujo  e iscrio in poesia.



   

1 commento:

  1. La siepe

    La mia compagna è scomparsa
    Non so dove trovarla
    La sto cercando dappertutto
    Ma sembra volersi nascondere
    Mi ha lasciato in mezzo al mare
    Solo.. senza punti di riferimento
    Ho l’ impressione di vederla
    Ma presto sfuma come l’ombra

    Ho sentito dire che dorme
    Sotto una siepe che prende la visuale
    Infatti l’ ultima volta che l’ ho vista
    Era diretta proprio li… curva e triste
    L’ ho pensato.. e si sapeva..!!
    Come un battito di ciglia
    Per un attimo mi son convinto
    Di aver il mondo in pugno ..ed averlo vinto.

    Ora che ho stretto la cintura
    Uscirò nuovamente a cercarla
    La sento che mi stringe i fianchi
    Sembra che aspetti la mia chiamata
    Mi lavo e mi profumo
    E mi avvicino alla siepe per ritrovarla
    Subito dice:” voglio restare sola”
    E vola via dalla mia vista.

    È la gioventù che passa
    Giorno dopo giorno, gli anni passano
    Il passato mi consola la vita
    Sia nel presente che per il futuro
    Mantengo la fantasia giovanile
    Brucio la siepe e scrivo in poesia.

    RispondiElimina